Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
WR250F

WR250F

Stan produktu: Nowy

Cena: 41 500,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

WR250F


Ten motocykl enduro, przystosowany do jazdy w niemal każdych warunkach, pozwoli Ci poczuć moc, która wygrywa wyścigi. WR250F, opracowany na bazie zwycięskiego motocykla motocrossowego Yamahy z Grand Prix, gwarantuje ekscytujące przyspieszenie i prędkość, które zapewnią Ci zwycięstwo. A dzięki przeprojektowanemu podwoziu motocykla, ulepszeniom w zakresie ergonomii i zarządzania przepływem powietrza, ten motocykl jest stworzony do podboju zarówno szybkich, jak i bardziej technicznych szlaków.
 

Stworzony do szybkiej jazdy

W silniku WR250F zastosowano supernowoczesną głowicę cylindra z szerokim kanałem dolotowym oraz wydajny wałek rozrządu z nowym łańcuchem o niskim tarciu dla zapewnienia dużej mocy na średnich i wysokich obrotach przy zachowaniu wysokiego momentu obrotowego na wyjściu z zakrętów. Zoptymalizowana rama kołyskowa, opracowana na bazie crossowego modelu YZ250F, została specjalnie dostosowana do jazdy w warunkach enduro. Doskonałe wyważenie między sztywnością i precyzją zapewnia precyzję prowadzenia w każdych warunkach.

Zawieszenie WR250F zostało zmodyfikowane na rok 2025. Dzięki skróconemu o 10 mm skokowi przodu oraz obniżeniu o 10 mm z tyłu, a także zmianie twardości sprężyny i charakterystyki tłumienia, zyskano lepsze prowadzenie na krętej trasie. Bardziej płaskie i węższe siedzenie daje kierowcy jeszcze więcej swobody podczas pokonywania najtrudniejszych odcinków, a nowe, lekkie tylne koło z piastą z 3 krzyżowymi szprychami i tylna oś o średnicy 22 mm zapewniają jeszcze lepsze wyczucie maszyny.

Silnik

Typ silnika

4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy, Jednocylindrowy

Pojemność

250 cm³

Średnica x skok tłoka

77,0 x 53,6 mm

Stopień sprężania

13,8 : 1

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

TCI

Układ rozrusznika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy

Łańcuch

Układ zasilania

Wtrysk paliwa

 

Podwozie
           

Rama

Pół-podwójna kołyska

Kąt wyprzedzania główki ramy

27°00

Wyprzedzenie

121 mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Układ tylnego zawieszenia

(Link type suspension), Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

300 mm

Skok tylnego zawieszenia

306 mm

Hamulec przedni

Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 270 mm

Hamulec tylny

Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 240 mm

Opona przednia

90/90-21 54R opona dętkowa

Opona tylna

140/80-18 70R opona dętkowa

 

Wymiary

Długość całkowita

2170 mm

Szerokość całkowita

825 mm

Wysokość całkowita

1265 mm

Wysokość siodełka

955 mm

Rozstaw kół

1470 mm

Minimalny prześwit

330 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

113 kg

Pojemność zbiornika paliwa

7,4 l

Pojemność zbiornika oleju

0,95 l
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu