Ten motocykl enduro, przystosowany do jazdy w niemal każdych warunkach, pozwoli Ci poczuć moc, która wygrywa wyścigi. WR250F, opracowany na bazie zwycięskiego motocykla motocrossowego Yamahy z Grand Prix, gwarantuje ekscytujące przyspieszenie i prędkość, które zapewnią Ci zwycięstwo. A dzięki przeprojektowanemu podwoziu motocykla, ulepszeniom w zakresie ergonomii i zarządzania przepływem powietrza, ten motocykl jest stworzony do podboju zarówno szybkich, jak i bardziej technicznych szlaków.
W silniku WR250F zastosowano supernowoczesną głowicę cylindra z szerokim kanałem dolotowym oraz wydajny wałek rozrządu z nowym łańcuchem o niskim tarciu dla zapewnienia dużej mocy na średnich i wysokich obrotach przy zachowaniu wysokiego momentu obrotowego na wyjściu z zakrętów. Zoptymalizowana rama kołyskowa, opracowana na bazie crossowego modelu YZ250F, została specjalnie dostosowana do jazdy w warunkach enduro. Doskonałe wyważenie między sztywnością i precyzją zapewnia precyzję prowadzenia w każdych warunkach.
Zawieszenie WR250F zostało zmodyfikowane na rok 2025. Dzięki skróconemu o 10 mm skokowi przodu oraz obniżeniu o 10 mm z tyłu, a także zmianie twardości sprężyny i charakterystyki tłumienia, zyskano lepsze prowadzenie na krętej trasie. Bardziej płaskie i węższe siedzenie daje kierowcy jeszcze więcej swobody podczas pokonywania najtrudniejszych odcinków, a nowe, lekkie tylne koło z piastą z 3 krzyżowymi szprychami i tylna oś o średnicy 22 mm zapewniają jeszcze lepsze wyczucie maszyny.
|
Typ silnika |
4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy, Jednocylindrowy |
|
Pojemność |
250 cm³ |
|
Średnica x skok tłoka |
77,0 x 53,6 mm |
|
Stopień sprężania |
13,8 : 1 |
|
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
|
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
|
Układ zapłonu |
TCI |
|
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
|
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
|
Napęd końcowy |
Łańcuch |
|
Układ zasilania |
Wtrysk paliwa |
|
Rama |
Pół-podwójna kołyska |
|
Kąt wyprzedzania główki ramy |
27°00 |
|
Wyprzedzenie |
121 mm |
|
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec teleskopowy |
|
Układ tylnego zawieszenia |
(Link type suspension), Wahacz |
|
Skok przedniego zawieszenia |
300 mm |
|
Skok tylnego zawieszenia |
306 mm |
|
Hamulec przedni |
Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 270 mm |
|
Hamulec tylny |
Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 240 mm |
|
Opona przednia |
90/90-21 54R opona dętkowa |
|
Opona tylna |
140/80-18 70R opona dętkowa |
|
Długość całkowita |
2170 mm |
|
Szerokość całkowita |
825 mm |
|
Wysokość całkowita |
1265 mm |
|
Wysokość siodełka |
955 mm |
|
Rozstaw kół |
1470 mm |
|
Minimalny prześwit |
330 mm |
|
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
113 kg |
|
Pojemność zbiornika paliwa |
7,4 l |
|
Pojemność zbiornika oleju |
0,95 l |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.