Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » ATV's & Side by Side » Rekreacyjne ATV & Side by Side » Wolverine® RMAX™2 1000 Sport
Wolverine® RMAX™2 1000 Sport
Nowość

Wolverine® RMAX™2 1000 Sport

Stan produktu: Nowy

Cena: 134 000,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

Wolverine® RMAX™2 1000 Sport

Wolverine® RMAX™2 1000 Sport ma mocny dwucylindrowy silnik w układzie równoległym o pojemności 999 cm3, który zapewnia najlepszą w klasie, płynną pracę. Maszyna ma limit 8500 obr./min i została zaprojektowana do agresywnej i dynamicznej jazdy. Do tego sportowe zawieszenie z amortyzatorami FOX® 2.0 - i można ruszać na przygodę. Dodatkowo trwałość i niezawodność silnika zapewniają spokój kierowcy. #KIERUJEMYSIĘWOLNOŚCIĄ



Wyobraź sobie wszystko od nowa.

Wyposażony w przekładnię Yamaha Ultramatic® Wolverine® RMAX™2 1000 Sport oferuje niezrównane możliwości terenowe. Skrzynia CVT zawiera sprzęgło odśrodkowe i system paska o stałym napięciu (z 10-letnią gwarancją na pasek), dzięki czemu można rzadziej zmieniać biegi, a przygody w terenie sprawiają więcej frajdy. Płynnie pokonuj przeszkody na wysokich obrotach silnika lub wybierz niski bieg, by zwiększyć moment obrotowy w trudnych warunkach.

Model Wolverine® RMAX™2 1000 Sport w kolorze Team Yamaha Blue ze stylowym wykończeniem felg ma również komfortowe wnętrze klasy premium. Siedzenia wykonane z ultramiękkiej, idealnie dopasowanej tkaniny w kolorze Yamaha Blue pozwalają kierowcy i pasażerom stawiać czoła przygodom w dziczy z zachowaniem komfortu i stylu. Połącz go z 3 trybami jazdy i regulowanym EPS, a przygotujesz się na wszelkie wyzwania, jakie mogą pojawić się w terenie.

 
Silnik
 

Typ silnika

Chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, Parallel Twin

Pojemność

999 cm3

Średnica x skok tłoka

93,0 mm x 73,5 mm

Stopień sprężania

11.2 : 1

Układ smarowania

Sucha miska olejowa

Układ paliwowy

Mikuni fuel injection with dual 48mm throttle bodies

Układ zapłonu

TCI

Układ rozrusznika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt

Napęd

On-Command® 2WD, 4WD, 4WD with Diff-lock and Turf mode

Napęd końcowy

Wał

Podwozie
 

Układ przedniego zawieszenia

Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, 361 mm of wheel travel /FOX 2.0 piggy back shocks with pre-load, high/low speed compression adjustability

Układ tylnego zawieszenia

Independent Double Wishbone, 429 mm of wheel travel /FOX 2.0 piggy back shocks with pre-load, high/low speed compression adjustability

Hamulec przedni

Podwójny hydrauliczny tarczowy, chłodzony powietrzem

Hamulec tylny

Podwójny hydrauliczny tarczowy, chłodzony powietrzem, Hamulec postojowy zamontowany na wale

Ogumienie przednie

AT30 x 10–14 GBC® Terra Master®

Ogumienie tylne

AT30 x 10–14 GBC® Terra Master®


Wymiary
 

Długość całkowita

3030 mm

Szerokość całkowita

1680 mm

Wysokość całkowita

1975 mm

Rozstaw osi

2202 mm

Min. promień skrętu

6 m

Minimalny prześwit

350 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

930 kg

Pojemność zbiornika paliwa

35 litrów

Pojemność zbiornika oleju

5.5 litrów

Wysokość siodełka

872 mm


Obciążenie maksymalne
 

Część załadunkowa

272 kg


Informacje dodatkowe
 

Układ kierowniczy

Rack and Pinion Steering Assembly with selectable Electric Power Steering

Towing capacity

907 kg

Instrumentation

Cyfrowy system informacyjny

Lighting

Front LED marker lights, Dual 12V 12.4/6.2W LED Multi-reflector Headlights, Dual 12V 2.7/0.5W LED Taillights with Brake and Reversing lamp
   

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu