Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
YZ250

YZ250

Stan produktu: Nowy

Cena: 38 800,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

YZ250

Ogromna moc i świetna sterowność w połączeniu z intensywnym brzmieniem silnika sprawiają, że 2-suwowy model YZ250 budzi ogromne emocje. Z pewnością mu się nie oprzesz!

 

2-suwowy silnik. Pierwsze miejsce.

Jeśli śledzisz rynek motocykli terenowych od dłuższego czasu, na pewno znasz imponujące osiągnięcia modelu YZ250. Ta sprawdzona maszyna wygrała na przestrzeni lat chyba każdą liczącą się nagrodę w wyścigach motocross i supercross. Niektórzy z najlepszych zawodników tego sportu zdobyli sławę za sprawą tego legendarnego dwusuwa.

To jedna z najlżejszych i najzwrotniejszych maszyn, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Jej aluminiowa rama zapewnia doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością — a jeden z najlepszych na rynku układów zawieszenia wyposażono w przedni widelec sprężynowy o średnicy 48 mm z dopracowaną charakterystyką tłumienia oraz tylne zawieszenie Monocross z systemem dźwigni. Gdy tylko uruchomisz silnik, usłyszysz charakterystyczny odgłos i poczujesz charakterystyczny zapach 2-suwa z układu wydechowego. Zastrzyk adrenaliny i szybszy puls pozwolą Ci uwolnić moc tego motocykla i zawitać do strefYZwycięzców!
 

Szybki przegląd

  • 2-suwowy silnik o pojemności skokowej 250 cm3 gwarantujący świetne osiągi
  • Lekka rama aluminiowa z pół-podwójną kołyską
  • Łatwo osiągalna moc i doskonała sterowność
  • Widelec 48 mm typu YZ-F, oddzielny układ powietrzno-olejowy
  • Tylne zawieszenie Monocross typu YZ-F
  • Nadwozie o nowoczesnej, agresywnej stylistyce
  • Łatwy w obsłudze mechanizm regulatora sprzęgła
  • Szersze podnóżki zapewniające większą kontrolę
  • Łatwiejsze utrzymanie dzięki 2-suwowej technologii silnika
  • Łatwy w regulacji gaźnik Keihin 38 mm
  • Zwiększony moment obrotowy dzięki technologii YPVS
  • Dostępna szeroka gama oryginalnych akcesoriów

 

Silnik

Typ silnika

Chłodzony cieczą, 2-suwowy, Zawór membranowy z systemem YPVS, Jednocylindrowy

Pojemność

249 cm3

Średnica x skok tłoka

66,4 × 72,0 mm

Stopień sprężania

8,9 - 10,6 : 1

Układ smarowania

Premix

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

CDI

Układ rozrusznika

Nożny

Skrzynia biegów

5-biegowa, Z kołami w stałym zazębieniu

Napęd końcowy

Łańcuch

Układ zasilania

Keihin PWK38S/1


Podwozie

Rama

Pół-podwójna kołyska

Kąt wyprzedzania główki ramy

27° 40

Wyprzedzenie

122 mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Układ tylnego zawieszenia

Wahaczowe, Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

300 mm

Skok tylnego zawieszenia

315 mm

Hamulec przedni

Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą, Ø270 mm

Hamulec tylny

Pojedyncza tarcza Ø 240 mm

Opona przednia

80/100-21 51M dętkowa

Opona tylna

110/90-19 62M dętkowa
 

Wymiary

Długość całkowita

2185 mm

Szerokość całkowita

825 mm

Wysokość całkowita

1290 mm

Wysokość siodełka

975 mm

Rozstaw kół

1485 mm

Minimalny prześwit

360 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

103 kg

Pojemność zbiornika paliwa

7,0 l

Pojemność zbiornika oleju

0,7 l
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu