wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Cross » YZ250
YZ250

YZ250

Stan produktu: Nowy

Cena: 37 000,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

YZ250

Ogromna moc i świetna sterowność w połączeniu z intensywnym brzmieniem silnika sprawiają, że 2-suwowy model YZ250 budzi ogromne emocje. Z pewnością mu się nie oprzesz!

 

2-suwowy silnik. Pierwsze miejsce.

Jeśli śledzisz rynek motocykli terenowych od dłuższego czasu, na pewno znasz imponujące osiągnięcia modelu YZ250. Ta sprawdzona maszyna wygrała na przestrzeni lat chyba każdą liczącą się nagrodę w wyścigach motocross i supercross. Niektórzy z najlepszych zawodników tego sportu zdobyli sławę za sprawą tego legendarnego dwusuwa.

To jedna z najlżejszych i najzwrotniejszych maszyn, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Jej aluminiowa rama zapewnia doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością — a jeden z najlepszych na rynku układów zawieszenia wyposażono w przedni widelec sprężynowy o średnicy 48 mm z dopracowaną charakterystyką tłumienia oraz tylne zawieszenie Monocross z systemem dźwigni. Gdy tylko uruchomisz silnik, usłyszysz charakterystyczny odgłos i poczujesz charakterystyczny zapach 2-suwa z układu wydechowego. Zastrzyk adrenaliny i szybszy puls pozwolą Ci uwolnić moc tego motocykla i zawitać do strefYZwycięzców!
 

Szybki przegląd

  • 2-suwowy silnik o pojemności skokowej 250 cm3 gwarantujący świetne osiągi
  • Lekka rama aluminiowa z pół-podwójną kołyską
  • Łatwo osiągalna moc i doskonała sterowność
  • Widelec 48 mm typu YZ-F, oddzielny układ powietrzno-olejowy
  • Tylne zawieszenie Monocross typu YZ-F
  • Nadwozie o nowoczesnej, agresywnej stylistyce
  • Łatwy w obsłudze mechanizm regulatora sprzęgła
  • Szersze podnóżki zapewniające większą kontrolę
  • Łatwiejsze utrzymanie dzięki 2-suwowej technologii silnika
  • Łatwy w regulacji gaźnik Keihin 38 mm
  • Zwiększony moment obrotowy dzięki technologii YPVS
  • Dostępna szeroka gama oryginalnych akcesoriów

Silnik

Typ silnika
2-suwowy, Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą, Zawór membranowy z systemem YPVS
Pojemność
249cm3
Średnica x skok tłoka
66.4 mm x 72.0 mm
Stopień sprężania
8.9 ~ 10.6 : 1
Moc maksymalna
-
Maksymalny moment obrotowy
-
Układ smarowania
Premix
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową
Układ zapłonu
CDI
Układ rozrusznika
Nożny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Keihin PWK38S/1


Podwozie

Rama
Pół-podwójna kołyska
Kąt wyprzedzania główki ramy
27º 40"
Wyprzedzenie
122mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy typu upside-down
Układ tylnego zawieszenia
Wahacz, Wahaczowe
Skok przedniego zawieszenia
300 mm
Skok tylnego zawieszenia
315 mm
Hamulec przedni
Jednotarczowy, Ø270 mm
Hamulec tylny
Jednotarczowy, Ø245 mm
Opona przednia
80/100-21 51M
Opona tylna
110/90-19 62M
 

Wymiary

Długość całkowita
2,185 mm
Szerokość całkowita
825 mm
Wysokość całkowita
1,290 mm
Wysokość siodełka
970 mm
Rozstaw kół
1,485 mm
Minimalny prześwit
360 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
103 kg
Pojemność zbiornika paliwa
8.0litrów
Pojemność zbiornika oleju
0.8litrów
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu