wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Sport Heritage » XSR700
XSR700XSR700
XSR700XSR700

XSR700

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

XSR700

XSR700 to godny następca legendarnych poprzedników, który dowodzi swojej wartości na drodze. Motywem wiodącym motocykla jest jego uniwersalny charakter. Yamaha XSR700 pozwala kierowcy jeździć dokładnie tak, jak akurat chce. Więc bez problemu radzi sobie podczas relaksacyjnej dłuższej wycieczki, jak i podczas pokonywania serii ciasnych zakrętów.

 

Urodzona do mierzenia się z wyzwaniami

Przyjazna maszyna, którą polubią zarówno nowicjusze, jak i doświadczeni motocykliści. Dwuczęściowa rama, konstrukcja zbiornika paliwa i układ siedzenia pozostają kluczowymi elementami XSR700, zachowując łatwość personalizacji, z której słynie motocykl.

Charakter XSR700 jest definiowany przez subtelne połączenie lekkiej i zwinnej ramy oraz żywo reagującego silnika CP2 o wysokim momencie obrotowym. Superzwinnym motocyklem łatwo się kieruje w każdych warunkach. Będziesz mieć mnóstwo frajdy zarówno na długich łukach, ciasnych zakrętach oraz zatłoczonych miejskich ulicach.

 

Szybki przegląd

  • Oświetlenie LED zgodne z kanonem rodziny XSR
  • Zmieniony układ kokpitu ze zintegrowanymi wspornikami reflektora
  • Unowocześnione detale konstrukcyjne
  • Silnik CP2 o pojemności 689 cm³ i wysokim momencie obrotowym spełniający normę emisji spalin EU5
  • Lekka i smukła, rurowa rama grzbietowa
  • Zaprojektowany pod kątem maksymalnej satysfakcji z jazdy
  • Bardzo pewne prowadzenie
  • Kolorystyka i grafika inspirowana historią Yamahy
  • Wyjątkowo niskie zużycie paliwa

Silnik

Typ silnika
CP2, Dwucylindrowy, 4-zaworowy, 4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność
689 cm3
Średnica x skok tłoka
80,0 × 68,6 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Moc maksymalna
54,0 kW (73,4 KM) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
67,0 Nm (6,8 kgf/m) przy 6500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
Electronic ignition (TCI)
Układ rozrusznika
TCI
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
4,3 l/100 km
Emisja CO2
100 g/km
Układ zasilania
Wtrysk paliwa


Podwozie

Rama
Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
24°30′
Wyprzedzenie
90 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahaczowe, Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Hamulec przedni
298 mm
Hamulec tylny
245 mm
Opona przednia
120/70 ZR 17M/C (58W) (bezdętkowa)
Opona tylna
180/55 ZR 17M/C (73W) (bezdętkowa)
Track
Nie dotyczy

Wymiary

Długość całkowita
2075 mm
Szerokość całkowita
820 mm
Wysokość całkowita
1130 mm
Wysokość siodełka
835 mm
Rozstaw kół
1405 mm
Minimalny prześwit
140 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
188 kg
Pojemność zbiornika paliwa
14 l
Pojemność zbiornika oleju
3,00 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu