Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
XSR700XSR700
XSR700
XSR700

XSR700

Stan produktu: Nowy

Cena: 38 900,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

XSR700

XSR700 to godny następca legendarnych poprzedników, który dowodzi swojej wartości na drodze. Motywem wiodącym motocykla jest jego uniwersalny charakter. Yamaha XSR700 pozwala kierowcy jeździć dokładnie tak, jak akurat chce. Więc bez problemu radzi sobie podczas relaksacyjnej dłuższej wycieczki, jak i podczas pokonywania serii ciasnych zakrętów.
 

Urodzona do mierzenia się z wyzwaniami

Przyjazna maszyna, którą polubią zarówno nowicjusze, jak i doświadczeni motocykliści. Dwuczęściowa rama, konstrukcja zbiornika paliwa i układ siedzenia pozostają kluczowymi elementami XSR700, zachowując łatwość personalizacji, z której słynie motocykl.

Charakter XSR700 jest definiowany przez subtelne połączenie lekkiej i zwinnej ramy oraz żywo reagującego silnika CP2 o wysokim momencie obrotowym. Superzwinnym motocyklem łatwo się kieruje w każdych warunkach. Będziesz mieć mnóstwo frajdy zarówno na długich łukach, ciasnych zakrętach oraz zatłoczonych miejskich ulicach.

 

Szybki przegląd

  • Dostępna również wersja XSR700 35kW A2
  • Oświetlenie LED zgodne z kanonem rodziny XSR
  • Zmieniony układ kokpitu ze zintegrowanymi wspornikami reflektora
  • Unowocześnione detale konstrukcyjne
  • Silnik CP2 o pojemności 690 cm³ i wysokim momencie obrotowym spełniający normę emisji spalin EU5
  • Lekka i smukła, rurowa rama grzbietowa
  • Zaprojektowany pod kątem maksymalnej satysfakcji z jazdy
  • Bardzo pewne prowadzenie
  • Kolorystyka i grafika inspirowana historią Yamahy
  • Wyjątkowo niskie zużycie paliwa

Silnik

Typ silnika

CP2, Dwucylindrowy, 4-zaworowy, 4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC

Pojemność

689 cm3

Średnica x skok tłoka

80,0 × 68,6 mm

Stopień sprężania

11.5:1

Moc maksymalna

54,0 kW (73,4 KM) przy 8750 obr./min

Limited power version

35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm

Maksymalny moment obrotowy

67,0 Nm (6,8 kgf/m) przy 6500 obr./min

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

Electronic ignition (TCI)

Układ rozrusznika

Electronic ignition (TCI)

Skrzynia biegów

Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy

Łańcuch

Spalanie

4,3 l/100 km

Emisja CO2

100 g/km

Układ zasilania

Układ elektronicznego wtrysku paliwa


Podwozie

Rama

Diamond

Kąt wyprzedzania główki ramy

24°30′

Wyprzedzenie

90 mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Układ tylnego zawieszenia

Wahaczowe, Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

130 mm

Skok tylnego zawieszenia

130 mm

Hamulec przedni

298 mm

Hamulec tylny

245 mm

Opona przednia

120/70 ZR 17M/C (58W) (bezdętkowa)

Opona tylna

180/55 ZR 17M/C (73W) (bezdętkowa)

Track

Nie dotyczy

Wymiary

Długość całkowita

2075 mm

Szerokość całkowita

820 mm

Wysokość całkowita

1130 mm

Wysokość siodełka

835 mm

Rozstaw kół

1405 mm

Minimalny prześwit

140 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

188 kg

Pojemność zbiornika paliwa

14 l

Pojemność zbiornika oleju

3,00 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu