Ten lekki model z rodziny „Faster Sons” jest idealnym motocyklem dla wszystkich potrafiących docenić ponadczasowe wzornictwo i autentyczny styl, ale równocześnie oczekujących sportowych osiągów, jakie dają nowoczesne technologie silnika i zawieszenia. Zainspirowana przeszłością i stworzona z myślą o przyszłości, XSR125 Legacy to najlepszy wybór dla każdego motocyklisty - początkującego, doświadczonego i wracającego do jazdy po latach przerwy.
Przyglądając się bliżej modelowi XSR125 Legacy, łatwo dostrzec, że zbudowano go z myślą o wyróżnianiu się z tłumu. Szprychowe koła z lakierowanymi na złoto obręczami, okrągła obudowa reflektora i okrągły zestaw wskaźników LCD nadają temu neo-retro czysty wygląd niezmącony niepotrzebnymi ozdobnikami. A jak wiadomo klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Pokochasz pięknie wykonane detale, w tym aluminiowe mocowania, dedykowaną dyskretną kolorystykę i efektowne grafiki.
A z chwilą uruchomienia chłodzonego cieczą silnika o pojemności 125 cm3 uświadomisz sobie, że ten lekki motocykl ma dość krzepy na każdą sytuację. Mając do dyspozycji 15 KM (11 kW), czyli maksymalną moc dozwoloną na prawo jazdy kategorii A1, XSR125 Legacy dynamicznie przyspiesza na wszystkich biegach. Rama Deltabox i widelec upside-down zapewniają lekkie sportowe prowadzenie, a wyprostowana pozycja za kierownicą zwiększa komfort jazdy.
Typ silnika |
Chłodzony cieczą, SOHC, Jednocylindrowy, 4-suwowy |
Pojemność |
124 cm3 |
Średnica x skok tłoka |
52,0 x 58,6 mm |
Stopień sprężania |
11.2 : 1 |
Moc maksymalna |
15 KM (11,0 kW) przy 10000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy |
11,5 Nm przy 8000 obr./min |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Spalanie |
2.1 L/100 km |
Emisja CO2 |
47 g/km |
Układ zasilania |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Rama |
Diamond |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
26º |
Wyprzedzenie |
95 mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec upside-down, Ø 37 mm |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
130 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
110 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 267 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 220 mm |
Opona przednia |
110/70-17 |
Opona tylna |
140/70-17 |
Długość całkowita |
2005 mm |
Szerokość całkowita |
805 mm |
Wysokość całkowita |
1090 mm |
Wysokość siodełka |
815 |
Rozstaw kół |
1330 mm |
Minimalny prześwit |
160 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
140 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
10 litrów |
Pojemność zbiornika oleju |
1,05 litra |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.