Motocykl klasy enduro, który zapewnia zwycięskie osiągi w zróżnicowanych warunkach. Opracowana na bazie motocrossowego motocykla Yamahy, który odnosi sukcesy w cyklu Grand Prix, Yamaha WR250F zapewnia oszałamiające przyspieszenie i prędkość dzięki funkcjom enduro oraz najlepszemu w swojej klasie zawieszeniu. Motocykl ten stworzony jest do pokonywania najbardziej technicznie wymagającego terenu - od szybkich torów po techniczną jazdę w lesie.
Głowica cylindra w stylu modelu YZ250F ma szeroki kanał dolotowy i wyczynowy wydechowy wałek rozrządu, który zapewnia błyskawiczną reakcję na ruch przepustnicy w średnim i górnym zakresie obrotów, zachowując przy tym wysoki moment obrotowy charakterystyczny dla modelu WR250F przy niskich obrotach. Lekka aluminiowa rama, opracowana na bazie crossowego motocykla Yamahy, została dostosowana do jazdy w stylu enduro, zapewniając właściwą równowagę pomiędzy sztywnością i precyzją prowadzenia w trudnym terenie.
Lekki i mocny przedni układ hamulcowy zapewnia doskonałą kontrolę nad motocyklem – a wyposażenie enduro obejmuje wielofunkcyjny licznik oraz specjalnie zaprojektowany układ wydechowy i tłumik. Lekko pracujące sprzęgło i 6-biegowa skrzynia biegów o szerokim zakresie przełożeń są przygotowane na najbardziej ekstremalne wyzwania, a mobilna aplikacja Power Tuner i 2-trybowy przełącznik map silnika sprawiają, że inteligentna Yamaha WR250F sprawdzi się praktycznie w każdych warunkach atmosferycznych.
Typ silnika |
4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy, Jednocylindrowy |
Pojemność |
250 cm³ |
Średnica x skok tłoka |
77,0 x 53,6 mm |
Stopień sprężania |
13,8 : 1 |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Układ zasilania |
Wtrysk paliwa |
Rama |
Pół-podwójna kołyska |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
27°10 |
Wyprzedzenie |
116 mm |
Układ przedniego zawieszenia |
W pełni regulowany widelec KYB® typu upside down z dwoma komorami i progresywną charakterystyką amortyzacji zależną od prędkości |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
310 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
317 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 270 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia |
90/90-21 54R opona dętkowa |
Opona tylna |
140/80-18 70R opona dętkowa |
Długość całkowita |
2175 mm |
Szerokość całkowita |
825 mm |
Wysokość całkowita |
1270 mm |
Wysokość siodełka |
955 mm |
Rozstaw kół |
1480 mm |
Minimalny prześwit |
320 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
115 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
7,9 l |
Pojemność zbiornika oleju |
0,95 l |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.