wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Supersport » R1 2022
R1 2022R1 2022
R1 2022R1 2022

R1 2022

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

R1

Od samego początku R1 był tworzony bez kompromisów, a czysta i skoncentrowana filozofia projektowania sprawiałą, że ten zaawansowany technologicznie motocykl wyścigowy Yamahy jest najbardziej ekscytującym supersportowym motocyklem naszych czasów.


Historia R. Twoja przyszłość.

Zaawansowana technologia w R1 została w każdym calu opracowana z wykorzystaniem wiedzy zdobytej dzięki ogromnym zaangażowaniu Yamahy w wyścigi. Niezwykły, 4-cylindrowy silnik EURO 5 o pojemności 998 cm3 jest bezpośrednim potomkiem jednostki M1 – jego aerodynamiczne nadwozie wywodzi się prosto z toru wyścigowego.

Jednak to głównie niesamowita gama inteligentnej elektroniki R1 przyczynia się do wyjątkowości R1. Całe wyposażenie motocykla, od przepustnicy ride-by-wire po system kontroli startu (LCS), zarządzanie hamulcami silnikowymi (EBM), a także sterowanie hamulcami (BC) i wiele więcej, sprawia, że jest to najlepszy model supersportowy Yamahy, który został zbudowany, aby wieźć prym na ulicy i torze. Dostępny jest w nowym, sportowym, dwutonowym malowaniu Icon Blue z matowymi wstawkami, a także w dynamicznej opcji Yamaha Black.

Szybki przegląd

  • Opływowe nadwozie w stylu M1
  • Wysokowydajny silnik zgodny z normą EURO 5 o pojemności 998 cm³
  • Wysokiej jakości wykończenie z nową dwuodcieniową kolorystyką
  • Przedni widelec KYB Ø43 mm
  • System kontroli hamowania (BC)
  • System hamowania silnikiem (EBM)
  • Reflektory i światła pozycyjne LED nowej generacji
  • Przepustnica ride-by-wire APSG
  • Układ sterowania startem (LCS)
  • Klocki hamulcowe wytrzymujące większe tarcie
  • Opony Bridgestone Battlax RS11 — szerokość 190 z tyłu
  • Tablica wskaźników TFT obejmująca systemy EBM i BC

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, EURO5, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
Pojemność
998 cm³
Średnica x skok tłoka
79,0 × 50,9 mm
Stopień sprężania
13,0 : 1
Moc maksymalna
200,0 KM (147,1 kW) przy 13 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
7,2 l/100 km
Emisja CO2
168 g/km
Układ zasilania
Układ elektronicznego wtrysku paliwa

Podwozie

Rama
Aluminiowa, Deltabox, Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
24º
Wyprzedzenie
102 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahaczowe, Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
120 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowe, Ø 320 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia
120/70 ZR17M/C (58W), bezdętkowa
Opona tylna
190/55 ZR17M/C (75W), bezdętkowa
 

Wymiary

Długość całkowita
2055 mm
Szerokość całkowita
690 mm
Wysokość całkowita
1165 mm
Wysokość siodełka
855 mm
Rozstaw kół
1405 mm
Minimalny prześwit
130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
201 kg
Pojemność zbiornika paliwa
17 l
Pojemność zbiornika oleju
4,9 l
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu