MT-07 nie bez powodu od momentu wprowadzenia na rynek należy do najlepiej sprzedających się motocykli w Europie. Wszakże zapewnia jedne z najbardziej ekscytujących wrażeń i czystą radość jazdy, inspirowane subkulturą motocyklową zrodzoną na ulicach japońskich miast. Słynący z lekkości, zwinnego prowadzenia i obciążonego momentem silnika CP2 MT-07 jeździ jeszcze bardziej dynamicznie niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to najnowsza ewolucja obejmująca nową stylistykę, modernizacje podwozia i technologie jeszcze bardziej poprawiające wrażenia z jazdy, nie umniejszając jednocześnie faktu, że MT-07 jest jednym z najważniejszych motocykli ostatniej dekady: czyste źródło radości i ekscytacji
Najnowszy MT-07 otrzymał coś jeszcze: doskonałą specyfikację techniczną, zawierającą m.in. radialne zaciski hamulcowe z przodu, widelec typu upside-down o średnicy goleni 41 mm oraz lekkie obręcze kół SpinForged. Dzięki temu motocykl osiąga jeszcze wyższy poziom zwinności, a innowacyjna technologia wzmacniania akustycznego optymalizuje brzmienie układu dolotowego oraz uwalnia z gardzieli silnika CP2 ten dobrze znany ryk, potęgujący wrażenia i doznania z jazdy.
Kompaktowy, nowy wygląd ze zmienioną i bardziej aktywną pozycją kierowcy oraz minimalistycznym przednim ledowym reflektorem doskonale odkrywa pierwotną naturę MT-07. Doskonała harmonia myśli inżynieryjnej i kunsztownego stylu w czystej postaci: każdy dodatek do nowego MT-07 precyzyjnie spełnia jeden cel – potęguje Twoje wrażenia z jazdy. Tak oto stworzyliśmy motocykl urzekający zwinnością i dynamiką, który pozwala odkryć zupełnie nowe oblicze „Dark Side of Japan”.
Typ silnika |
2-cylindrowy, 4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność |
689 cc |
Średnica x skok tłoka |
80.0 mm x 68.6 mm |
Stopień sprężania |
11.5 : 1 |
Moc maksymalna |
54,0 kW (73,4 KM) przy 8750 obr./min |
Limited power version |
35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
67,0 Nm przy 6500 obr./min |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Spalanie |
4,2 l/100km |
Emisja CO2 |
98 g/km |
Układ zasilania |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Rama |
Diamond |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
24º50 |
Wyprzedzenie |
90mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec teleskopowy |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahacz, (Link type suspension) |
Skok przedniego zawieszenia |
130 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
130 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny, dwutarczowy, Ø298 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø245 mm |
Opona przednia |
120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Opona tylna |
180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
|
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.