Na bazie fabrycznego silnika, podwozia i elektroniki Yamahy R1 GYTR opuszczającej salon GYTR PRO, amatorzy i profesjonalni zawodnicy mogą stworzyć własne, wymarzone, wyścigowe maszyny, doposażone na wiele różnych sposobów. Wyścigowa specyfikacja, która została przetestowana i opracowana na zwycięskich motocyklach wyścigowych Yamaha WorldSBK®, zmienia zasady gry.
Model R1 GYTR wyposażono w fenomenalny 4-cylindrowy silnik CP4 o pojemności 998 cm3 z krzyżowym wałem korbowym, który wywodzi się bezpośrednio z wyścigowego motocykla M1 wygrywającego serię MotoGP. Asymetryczna kolejność zapłonu powoduje liniowe rozwijanie momentu obrotowego, co się przekłada na znakomite osiągi i lepszą przyczepność tylnego koła. Owe cechy w połączeniu z zaawansowaną programowalną jednostką sterującą ECU GYTR pozwalają jeszcze skuteczniej walczyć o pierwsze miejsce na mecie.
GYTR oznacza Genuine Yamaha Technology Racing, co oznacza, że każda część została opracowana przez zespół profesjonalnych mechaników wyścigowych. Nowa R1 GYTR to superbike tylko do jazdy torowej, dostarczany w wersji gotowej do ścigania. Wyposażono ją w przemyślany zestaw akcesoriów niezbędnych na torze oraz szereg podzespołów zwiększających możliwości wyścigowe. To maszyna, która przeniesie cię na wyższy poziom ścigania.
Typ silnika |
4-suwowy, Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność |
998 cm³ |
Średnica x skok tłoka |
79,0 x 50,9 mm |
Stopień sprężania |
13,0 : 1 |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Układ zasilania |
Wtrysk paliwa |
Rama |
Aluminiowa, Deltabox, Diamond |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
24°00 |
Wyprzedzenie |
102 mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec teleskopowy |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahaczowe, Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
120 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
120 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny, dwie tarcze Ø320 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą Ø220 mm |
Opona przednia |
120/70 ZR17 M/C (58W) bezdętkowa |
Opona tylna |
190/55 ZR17 M/C (75W) bezdętkowa |
Długość całkowita |
2055 mm |
Szerokość całkowita |
690 mm |
Wysokość całkowita |
1165 mm |
Wysokość siodełka |
855 mm |
Rozstaw kół |
1405 mm |
Minimalny prześwit |
130 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
201 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
17,0 l |
Pojemność zbiornika oleju |
4,9 l |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.