Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Motocykle » Cross » YZ250F Monster Energy Yamaha Racing Edition
YZ250F Monster Energy Yamaha Racing Edition

YZ250F Monster Energy Yamaha Racing Edition

Stan produktu: Nowy

Cena: 41 500,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

YZ250F Monster Energy Yamaha Racing Edition

Zawodnicy teamu Monster Energy Yamaha Factory MX2 regularnie stawali na podium w Grand Prix FIM i pokazali, że zaawansowany technologicznie YZ250F ma wszystko, co jest potrzebne do wygrywania. Na ekskluzywnym czarnym YZ250F Monster Energy Yamaha Racing Edition z grafiką fabrycznego zespołu wkroczysz do akcji!


Jazda rozpoczyna się właśnie tutaj.

Model YZ250F Monster Energy Yamaha Racing Edition na rok 2022 ma na nowo zestrojone zawieszenia (tłumienie przy niskich prędkościach), a jego idealnie wyważone aluminiowe podwozie zapewnia doskonałe wyczucie motocykla i toru. W najnowszym motocyklu zastosowano szerszą felgę 2,15 i oponę 110/90, a także lżejszą piastę koła i łańcuch napędowy, które zmniejszają masę nieresorowaną.

Dzięki wiodącemu w branży silnikowi z odwróconą głowicą, nowej tylnej zębatce z łańcuchem w złotym kolorze oraz felgom DID ten fabryczny motocykl zapewnia lepszą trakcję, większą moc i świetne przyspieszenie na starcie. Łatwa w użyciu aplikacja Yamaha Power Tuner zapewnia zawodnikom dodatkową przewagę, umożliwiając tuning silnika bezpośrednio na torze. Szybki, zwinny i inteligentny - YZ250F Monster Energy Yamaha Racing Edition został stworzony z myślą o najwyższej wydajności na każdym torze: Jazda rozpoczyna się właśnie tutaj.

Szybki przegląd

  • Nadwozie Monster Energy Yamaha Racing Edition
  • Poprawione zestrojenie zawieszeń
  • Nowe lekkie elementy podwozia
  • Silnik na miarę zwycięstw w MX
  • Szersza tylna felga i opona
  • 2-pozycyjny przełącznik map sterowania silnikiem na kierownicy
  • Zacisk hamulcowy z dużym tłoczkiem
  • Lekka aluminiowa rama
  • Łatwa w użyciu aplikacja Power Tuner

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, Nachylony do tyłu, jednocylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
Pojemność
250 cm3
Średnica x skok tłoka
77,0 × 53,6 mm
Stopień sprężania
13,8 : 1
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
5-biegowa, Z kołami w stałym zazębieniu
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Wtrysk paliwa

Podwozie

Rama
Pół-podwójna kołyska
Kąt wyprzedzania główki ramy
26° 50′
Wyprzedzenie
119 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec upside-down
Układ tylnego zawieszenia
Wahacz, (Link type suspension)
Skok przedniego zawieszenia
310 mm
Skok tylnego zawieszenia
317 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą, Ø270 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą, Ø240 mm
Opona przednia
80/100-21 51M opona dętkowa
Opona tylna
110/90-19 62M opona dętkowa

Wymiary

Długość całkowita
2175 mm
Szerokość całkowita
825 mm
Wysokość całkowita
1285 mm
Wysokość siodełka
970 mm
Rozstaw kół
1475 mm
Minimalny prześwit
335 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
106 kg
Pojemność zbiornika paliwa
6,2 l
Pojemność zbiornika oleju
0,95 l

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu