Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
XSR900XSR900
XSR900
XSR900

XSR900

Stan produktu: Nowy

Cena: 52 900,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

XSR900


XSR900 świetnie sobie radzi w każdych warunkach. Zarówno na krętych drogach, jak i długich prostych odcinkach, czuje się jak ryba w wodzie. Na pokładzie ma nowoczesny pakiet elektroniki, która zapewnia każdemu kierowcy wyjątkową kontrolę w każdej sytuacji. Sportowy system zmiany biegów bez użycia sprzęgła (Quick Shifter) oraz wygodny tempomat pozwalają jeszcze bardziej cieszyć się z jazdy tą mocną 3-cylindrową maszyną.


LEGENDA POWRACA.

Nie daj się zwieść klasycznemu wyglądowi XSR900, ponieważ pod skórą tego motocykla w stylistyce lat 80-tych ubiegłego wieku, kryją się nowoczesne technologie. Pod owiewkami kryje się nie tylko płynnie pracujący silnik CP3 o pojemności 890 cm3 i wysokim momencie obrotowym spełniający normę emisji spalin Euro 5, ale również lekka rama Deltabox, radialna pompa hamulcowa Brembo, lekkie, kute obręcze (wykonane w technologii Spinforged) oraz w pełni regulowane zawieszenie.

XSR900 jest ucieleśnieniem filozofii Faster Sons. Czerpiąc wzorce konstrukcyjne z najsłynniejszych historycznych modeli Yamahy, ten motocykl o znakomitych osiągach jest rezultatem dziesięcioleci intensywnych prac badawczo-rozwojowych.

 

 

Silnik

Typ silnika

4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy, 3-cylindrowy

Pojemność

890 cm3

Średnica x skok tłoka

78,0 × 62,1 mm

Stopień sprężania

11.5:1

Moc maksymalna

87,5 kW (119,0 KM) przy 10 000 obr./min

Limited power version

A2 Version restricted - 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm

Maksymalny moment obrotowy

93,0 Nm (9,5 kgf/m) przy 7000 obr./min

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

TCI

Układ rozrusznika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy

Łańcuch

Spalanie

5 l/100 km

Emisja CO2

116 g/km

Układ zasilania

Układ elektronicznego wtrysku paliwa


Podwozie

Rama

Diamond

Kąt wyprzedzania główki ramy

25°00′

Wyprzedzenie

108 mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Układ tylnego zawieszenia

(Link type suspension), Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

130 mm

Skok tylnego zawieszenia

137 mm

Hamulec przedni

298 mm

Hamulec tylny

245 mm

Opona przednia

120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa

Opona tylna

180/55ZR17M/C (73W) bezdętkowa

Wymiary

Długość całkowita

2155 mm

Szerokość całkowita

860 mm

Wysokość całkowita

1155 mm

Wysokość siodełka

810 mm

Rozstaw kół

1495 mm

Minimalny prześwit

140 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

193 kg

Pojemność zbiornika paliwa

14 l

Pojemność zbiornika oleju

3,50 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu