wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Sport Heritage » XSR900
XSR900XSR900
XSR900XSR900

XSR900

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

XSR900

XSR900 świetnie sobie radzi w każdych warunkach. Zarówno na sielskich krętych drogach, jak i długich prostych odcinkach, czuje się jak ryba w wodzie. Na pokładzie ma najnowocześniejszy pakiet układów elektronicznych, które zapewniają każdemu kierowcy maksymalną kontrolę w każdej sytuacji. Sportowy system zmiany biegów bez użycia sprzęgła (Quick Shifter) oraz wygodny tempomat pozwalają bez obaw jechać w każde miejsce tą mocarną 3-cylindrową maszyną.
 

Legenda powraca

Nie daj się zwieść ponadczasowemu wyglądowi XSR900, ponieważ pod skórą tego sportowego motocykla przywodzącą na myśl lata 80-te ubiegłego wieku kryją się poważne nowoczesne technologie. Jest tam nie tylko płynnie pracujący silnik CP3 o pojemności 889 cm3 i wysokim momencie obrotowym spełniający normę emisji spalin EU5, ale również lekka rama Deltabox, radialna pompa hamulcowa Brembo, lekkie, kute obręcze (Spinforged) oraz w pełni regulowane zawieszenie.

Stojąc na szczycie rodziny Sport Heritage, XSR900 jest najznamienitszym ucieleśnieniem filozofii Faster Sons. Czerpiąc wzorce konstrukcyjne z najbardziej legendarnych maszyn Yamahy, ten wyczynowy motocykl stanowi wspaniały owoc dziesięcioleci intensywnych prac badawczo-rozwojowych.

 

Szybki przegląd

  • Konstrukcja nawiązująca do historycznych motocykli wyścigowych Yamahy
  • Wysokiej jakości detale i najlepsze materiały
  • Nieskrępowana, wygodna pozycja podczas jazdy
  • Oświetlenie LED z charakterystycznym wzorem XSR
  • Nowoczesna interpretacja historycznej kolorystyki
  • Wydajne hamulce i zawieszenie
  • Zaawansowane, elektroniczne systemy sterowania
  • Wszechstronny silnik CP3 o pojemności 889 cm3 i wysokim momencie obrotowym spełniający normę emisji spalin EU5
  • Lekkie podwozie oparte na ramie Deltabox, długi wahacz
  • QSS, tempomat, sprzęgło A&S

Silnik

Typ silnika
3-cylindrowy
Pojemność
889 cm3
Średnica x skok tłoka
78,0 × 62,1 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Moc maksymalna
87,5 kW (119,0 KM) przy 10 000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
93,0 Nm (9,5 kgf/m) przy 7000 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Electric (E)
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Emisja CO2
116 g/km


Podwozie

Rama
Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
25°00′
Wyprzedzenie
108 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
(Link type suspension), Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
137 mm
Hamulec przedni
298 mm
Hamulec tylny
245 mm
Opona przednia
120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opona tylna
180/55ZR17M/C (73W) bezdętkowa

Wymiary

Długość całkowita
2155 mm
Szerokość całkowita
860 mm
Wysokość całkowita
1155 mm
Wysokość siodełka
810 mm
Rozstaw kół
1495 mm
Minimalny prześwit
140 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
193 kg
Pojemność zbiornika paliwa
14 l
Pojemność zbiornika oleju
3,50 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu