wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Sport Heritage » XSR700 XTribute
XSR700 XTribute

XSR700 XTribute

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

XSR700 XTribute

Poza wyraźnymi nawiązaniami konstrukcyjnymi XSR700 XTribute do XT500 oba motocykle mają wiele innych wspólnych cech, za które tak łatwo je pokochać. Oba oferują względnie prostą konstrukcję, użyteczną moc i uniwersalność. Dają mnóstwo prawdziwej, szczerej zabawy, wspartej wysoką jakością typową dla Yamahy.
 

Okiełznaj legendę

To wyjątkowe połączenie ponadczasowego wyglądu i nowoczesnych technologii doskonale odzwierciedla prawdziwego ducha filozofii Faster Sons. Dzięki unikatowej specyfikacji XSR700 XTribute pozwala nowemu pokoleniu użytkowników nawiązywać duchowo do wspaniałej przeszłości, a jednocześnie korzystać ze nowoczesnej techniki i wyjątkowych wrażeń z jazdy.

XSR700 XTribute charakteryzują płaskie siedzisko w stylu XT i masywne podnóżki, a także off-roadowa kierownica i osłony widelca, które dopełniają ponadczasowy wizerunek scramblera. Dzięki dwucylindrowemu silnikowi o pojemności 689 cm3 i lekkiemu podwoziu XSR700 XTribute zachwyca mocą i technologią.


Szybki przegląd

  • Oświetlenie LED zgodne z kanonem rodziny XSR
  • Zmieniony układ kokpitu ze zintegrowanymi wspornikami reflektora
  • Kolory i nowe elementy graficzne „1981” w stylu retro inspirowane modelem XT
  • Silnik CP2 o pojemności 689 cm³ i wysokim momencie obrotowym spełniający normę emisji spalin EU5
  • Lekka i smukła, rurowa rama grzbietowa
  • Off-roadowa kierownica i masywne podnóżki
  • Opony Pirelli MT 60 RS z bieżnikiem kostkowym do jazdy po ulicach i drogach szutrowych
  • Specjalne płaskie siedzisko w stylu XT, osłony widelca i zintegrowane wsporniki reflektora
  • Lekki, zwarty i zwinny

Silnik

Typ silnika
CP2, 4-zaworowy, EURO5, 4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność
689 cm3
Średnica x skok tłoka
80,0 × 68,6 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Moc maksymalna
54,0 kW (73,4 KM) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
67,0 Nm (6,8 kgf/m) przy 6500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
TCI
Skrzynia biegów
Ręczne
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Wtrysk paliwa


Podwozie

Rama
Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
24°30′
Wyprzedzenie
90 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
(Link type suspension), Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Hamulec przedni
298 mm
Hamulec tylny
245 mm
Opona przednia
120/70 ZR 17M/C (58W) (bezdętkowa)
Opona tylna
180/55 ZR 17M/C (73W) (bezdętkowa)
Track
Nie dotyczy

Wymiary

Długość całkowita
2075 mm
Szerokość całkowita
865 mm
Wysokość całkowita
1120 mm
Wysokość siodełka
855 mm
Rozstaw kół
1405 mm
Minimalny prześwit
140 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
190 kg
Pojemność zbiornika paliwa
14 l
Pojemność zbiornika oleju
3,00 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu