wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Sport Heritage » XSR700 Legacy
XSR700 Legacy

XSR700 Legacy

Stan produktu: Nowy

Cena: 44 900,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

XSR700 Legacy

Dzięki ponadczasowemu wyglądowi scramblera inspirowanemu najbardziej kultowymi maszynami Yamahy z poprzedniej epoki, XSR700 Legacy to motocykl, który sprawi, że podczas każdej przejażdżki poczujesz się wyjątkowo. A pod klasyczną otoczką odkryjesz najnowocześniejsze technologie zastosowane w silniku oraz elementach nadwozia. Dzięki nim XSR 700 Legacy zadziwi Cię osiągami.


Czysta i nieskrępowana radość

Tworząc alternatywny styl łączący wygląd retro z nowoczesnymi technologiami, modele XSR umożliwiają Ci wybranie własnej drogi i zdefiniowanie własnego stylu jazdy motocyklem. Dzięki szerokiej kierownicy z poprzeczką i okrągłym lampom, a także unikatowym kolorom i oponom z kostkowym bieżnikiem ten kompaktowy motocykl z rodziny Sport Heritage zawsze będzie się wyróżniał z tłumu.

XSR700 Legacy świetnie wygląda, a jeszcze lepiej jeździ! Sercem tego charyzmatycznego modelu w stylu modern retro jest cieszący się znakomitą opinią silnik CP2 o pojemności 690 cm3, który zapewnia zadziwiające przyspieszenia. A połączenie kompaktowej ramy z rur stalowych z komfortowo zestrojonym zawieszeniem i oponami z klockowym bieżnikiem zapewnia wyjątkową poręczność i przyczepność zarówno na asfalcie, jak i na szutrach.


Szybki przegląd

  • Dostępna również wersja XSR700 Legacy 35kW A2
  • Kolory i grafika zainspirowane przez Yamaha Heritage
  • Ponadczasowy styl, najnowocześniejsza technologia
  • Lekki, zwarty i zwinny
  • Najlepiej sprzedający się silnik o wysokim momencie obrotowym
  • Lekka i smukła, rurowa rama grzbietowa
  • Klasyczny design scramblera
  • Kierownica scramblera z poprzeczką, manetki i masywne podnóżki
  • Zaawansowane oświetlenie rodziny XSR
  • Wysunięty do przodu okrągły ekran LCD
  • Opony Pirelli MT 60 RS z kostkowym bieżnikiem

Silnik

Typ silnika
CP2, 4-zaworowy, EURO5, 4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność
689 cm3
Średnica x skok tłoka
80,0 × 68,6 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Moc maksymalna
54,0 kW (73,4 KM) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
67,0 Nm (6,8 kgf/m) przy 6500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
TCI
Skrzynia biegów
Ręczne
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Wtrysk paliwa


Podwozie

Rama
Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
24°30′
Wyprzedzenie
90 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
(Link type suspension), Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Hamulec przedni
298 mm
Hamulec tylny
245 mm
Opona przednia
120/70 ZR 17M/C (58W) (bezdętkowa)
Opona tylna
180/55 ZR 17M/C (73W) (bezdętkowa)
Track
Nie dotyczy

Wymiary

Długość całkowita
2075 mm
Szerokość całkowita
865 mm
Wysokość całkowita
1120 mm
Wysokość siodełka
855 mm
Rozstaw kół
1405 mm
Minimalny prześwit
140 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
190 kg
Pojemność zbiornika paliwa
14 l
Pojemność zbiornika oleju
3,00 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu