W 1983 r. z fabryki Yamahy wyjechał pierwszy model Ténéré, który całkowicie odmienił oblicze branży. Dzięki dużemu zbiornikowi paliwa i mocnej konstrukcji natychmiast znalazł bardzo szerokie zastosowanie i ta uniwersalność sprawiła, że stał się absolutnym przebojem na rynku, otwierając nowy rozdział motocyklowej turystyki. Po 40 latach maratończyk z ekskluzywnej linii Ténéré 700 World Rally stanowi swego rodzaju hołd dla największych gwiazd rajdu Dakaru startujących na naszych motocyklach. Da Ci wolność i zawiezie Cię gdzie tylko zechcesz.
Ténéré 700 World Rally pełnymi garściami czerpie z modeli, na których legendarny francuski zawodnik Stéphane Peterhansel aż sześć razy triumfował w rajdzie Dakar. Ta superwytrzymała maszyna jest utrzymana w ekskluzywnej wyścigowej kolorystyce i została wyposażona w najwyższej klasy podzespoły, wśród których na uwagę zasługują lekki tłumik Akrapovič typu slip-on, specjalny widelec o dużym skoku oraz koła i płaska rajdowa kanapa w czarnym kolorze.
Jest to bez wątpienia najbardziej zaawansowany motocykl z rodziny Yamaha Adventure. Podwójny zbiornik paliwa o pojemności 23 litrów, legendarny silnik CP2 o wysokim momencie obrotowym i pojemności 690 cm3 plus najlepsze w swojej klasie zawieszenie KYB i kolorowy wyświetlacz TFT umożliwiający połączenie ze smartfonem ‑ Ténéré 700 World Rally jest gotowa na każdą przygodę.
Typ silnika |
4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność |
689 cm3 |
Średnica x skok tłoka |
80 mm × 68,6 mm |
Stopień sprężania |
11.5:1 |
Moc maksymalna |
55 kW przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy |
69 Nm przy 6500 obr./min |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Spalanie |
4,3 l/100 km |
Emisja CO2 |
100 g/km |
Układ zasilania |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Rama |
podwójna kołyska, Rama z rur stalowych |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
27º |
Wyprzedzenie |
105 mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec teleskopowy upside-down, Ø 43 mm |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahaczowe, Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
230 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
220 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm |
Opona przednia |
90/90 - 21 M/C 54 V |
Opona tylna |
150/70 - 18 M/C 70 V |
Długość całkowita |
2370mm |
Szerokość całkowita |
905 mm |
Wysokość całkowita |
1490mm |
Wysokość siodełka |
890 mm |
Rozstaw kół |
1595 mm |
Minimalny prześwit |
255 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
219 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
23 litry |
Pojemność zbiornika oleju |
3 litry |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.