Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Motocykle » Adventure » Ténéré 700 Rally Edition
Ténéré 700 Rally EditionTénéré 700 Rally EditionTénéré 700 Rally Edition
Ténéré 700 Rally Edition
Ténéré 700 Rally Edition
Ténéré 700 Rally Edition

Ténéré 700 Rally Edition

Stan produktu: Nowy

Cena: 55 000,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

TÉNÉRÉ 700 RALLY EDITION


Kiedy w 1979 roku po raz pierwszy zorganizowano rajd Paryż-Dakar, Yamaha XT dostała szansę sprawdzenia się w najtrudniejszych warunkach na świecie. Zawodnicy startujący na modelu XT triumfowali w tym legendarnym wyścigu w latach '79 i '80. To zainspirowało Yamahę do opracowania modelu Ténéré w roku 1983 - kultowego motocykla typu adventure, który odmienił oblicze motocyklizmu.


ZMIERZ SIĘ Z LEGENDĄ

40 lat później Yamaha Ténéré 700 wciąż działa na wyobraźnię kolejnych pokoleń motocyklistów marzących o wyprawach po bezdrożach . Ekskluzywna wersja Ténéré 700 Rally Edition ma legendarne rajdowe kolory, układ ABS z możliwością wyboru jednego z trzech trybów pracy oraz unowocześniony kokpit z 5-calowym ekranem TFT z możliwością sparowania ze smartfonem.

Ténéré 700 Rally Edition w klasycznym dla Yamahy biało-czerwonym rajdowym malowaniu, z grafiką speedblock i złotymi felgami, jest hołdem dla fabrycznych motocykli uczestniczących w rajdzie Dakar. Dzięki najwyższej jakości podzespołom oraz rajdowemu DNA Ténéré jest najlepszym motocyklem typu adventure nawiązującym do historii motorsportu.

 

Szybki przegląd

  • Dysponujący wysokim momentem obrotowym czterosuwowy silnik CP2 o pojemności 690 cm3 spełnia wymogi normy EURO 5
  • Specjalna rajdowa kanapa
  • Smukłe, kompaktowe i ergonomiczne nadwozie oraz siedzenie
  • Tłumik Akrapovič typu slip-on
  • Kokpit z 5-calowym kolorowym ekranem TFT z możliwością sparowania ze smartfonem
  • Wytrzymała płyta ochronna
  • Osłona chłodnicy
  • Układ ABS z 3 trybami pracy
  • Lekka, podwójna, stalowa rama kołyskowa
  • Pełne oświetlenie LED i gniazdo USB
  • Terenowe manetki
  • Osłony zbiornika paliwa
  • Przygotowanie do montażu systemu quickshifter (QSS, Quick Shift System)

Silnik

Typ silnika

4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC

Pojemność

689 cm³

Średnica x skok tłoka

80,0 x 68,6 mm

Stopień sprężania

11,5 : 1

Moc maksymalna

74,8 KM (55,0 kW) przy 9000 obr/min

Maksymalny moment obrotowy

69,0 Nm przy 6500 obr/min

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

TCI

Układ rozrusznika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy

Łańcuch

Spalanie

4,16 l/100 km

Emisja CO2

100 g/km

Układ zasilania

Układ elektronicznego wtrysku paliwa

 

Podwozie

Rama

podwójna kołyska, Rama z rur stalowych

Kąt wyprzedzania główki ramy

27º

Wyprzedzenie

105 mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec upside-down

Układ tylnego zawieszenia

Wahaczowe, Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

210 mm

Skok tylnego zawieszenia

200 mm

Hamulec przedni

Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm

Hamulec tylny

Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm

Opona przednia

90/90 - 21 M/C 54 V

Opona tylna

150/70 R 18 M/C 70 V

Wymiary

Długość całkowita

2370 mm

Szerokość całkowita

905 mm

Wysokość całkowita

1455 mm

Wysokość siodełka

895 mm

Rozstaw kół

1595 mm

Minimalny prześwit

240 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

203 kg

Pojemność zbiornika paliwa

16,0 l

Pojemność zbiornika oleju

3 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu