wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Adventure » Ténéré 700 Rally Edition 2023
Ténéré 700 Rally Edition 2023Ténéré 700 Rally Edition 2023Ténéré 700 Rally Edition 2023
Ténéré 700 Rally Edition 2023Ténéré 700 Rally Edition 2023Ténéré 700 Rally Edition 2023

Ténéré 700 Rally Edition 2023

Stan produktu: Nowy

Cena: 60 500,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

Ténéré 700 Rally Edition

Kiedy w 1979 roku po raz pierwszy zorganizowano rajd Paryż-Dakar, Yamaha XT dostała szansę sprawdzenia się w najtrudniejszych warunkach na świecie. Zawodnicy startujący na modelu XT triumfowali w tym legendarnym wyścigu w latach '79 i '80. To zainspirowało Yamahę do opracowania modelu Ténéré w roku 1983 - kultowego motocykla typu adventure, który odmienił oblicze motocyklizmu.

Zmierz się z legendą

40 lat później Yamaha Ténéré 700 wciąż działa na wyobraźnię kolejnych pokoleń motocyklistów marzących o wyprawach po bezdrożach. Ekskluzywna wersja Rally Edition na sezon 2023 ma legendarne rajdowe kolory, układ ABS z możliwością wyboru jednego z trzech trybów pracy oraz unowocześniony kokpit z ekranem TFT z możliwością sparowania ze smartfonem.

Ténéré 700 Rally Edition w klasycznym dla Yamahy biało-czerwonym rajdowym malowaniu, z grafiką speedblock i złotymi felgami, jest hołdem dla fabrycznych motocykli uczestniczących w rajdzie Dakar. Dzięki najwyższej jakości podzespołom oraz rajdowemu DNA Ténéré jest najlepszym motocyklem typu adventure nawiązującym do historii motorsportu.

 

Szybki przegląd

  • Dysponujący wysokim momentem obrotowym czterosuwowy silnik CP2 o pojemności 690 cm3 spełnia wymogi normy EURO 5
  • Specjalna rajdowa kanapa
  • Smukłe, kompaktowe i ergonomiczne nadwozie oraz siedzenie
  • Tłumik Akrapovič typu slip-on
  • Kokpit z 5-calowym kolorowym ekranem TFT z możliwością sparowania ze smartfonem
  • Wytrzymała płyta ochronna
  • Osłona chłodnicy
  • Układ ABS z 3 trybami pracy
  • Lekka, podwójna, stalowa rama kołyskowa
  • Pełne oświetlenie LED i gniazdo USB
  • Terenowe manetki
  • Osłony zbiornika paliwa
  • Przygotowanie do montażu systemu quickshifter (QSS, Quick Shift System)

Silnik

Typ silnika
4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność
689 cm³
Średnica x skok tłoka
80,0 x 68,6 mm
Stopień sprężania
11,5 : 1
Moc maksymalna
73,4 KM (55,0 kW) przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
69,0 Nm przy 6500 obr/min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
4,3 l/100 km
Emisja CO2
100 g/km
Układ zasilania
Układ elektronicznego wtrysku paliwa

 

Podwozie

Rama
podwójna kołyska, Rama z rur stalowych
Kąt wyprzedzania główki ramy
27º
Wyprzedzenie
105 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec upside-down
Układ tylnego zawieszenia
Wahaczowe, Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
210 mm
Skok tylnego zawieszenia
200 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm
Opona przednia
90/90 - 21 M/C 54 V
Opona tylna
150/70 R 18 M/C 70 V

Wymiary

Długość całkowita
2370 mm
Szerokość całkowita
905 mm
Wysokość całkowita
1455 mm
Wysokość siodełka
895 mm
Rozstaw kół
1595 mm
Minimalny prześwit
240 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
203 kg
Pojemność zbiornika paliwa
16,0 l
Pojemność zbiornika oleju
2,6 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu