Model Ténéré 700 Rally, wyposażony w technologię wywodzącą się z rajdów, w tym w pełni regulowany widelec KYB o długim skoku ze wzmocnionymi rurami, płytę pod silnikiem o grubości 4 mm, lekkie, ząbkowane podnóżki z tytanu oraz smukłe owiewki, jest naprawdę poważną maszyną Adventure. Wyróżnikiem tej wersji Rally jest unikalna, inspirowana historycznymi rajdami kolorystyka ze złotymi obręczami kół i kultowym designem speed block Yamahy, uzupełniona o wysoko zamontowany przedni błotnik znany z pustynnych rajdów.
Nowa kanapa na wysokości 910 mm, przeprojektowany zbiornik paliwa oraz zmodyfikowana obudowa sprzęgła oferują większą elastyczność podczas jazdy w terenie. Kokpit z wyświetlaczem TFT o przekątnej 6,3 cala w wyjątkowym układzie „Raid”, który w najtrudniejszym terenie pokazuje tylko najistotniejsze informacje. Prezentowany w stylu rajdowego roadbooka, oferuje jeden z trzech możliwych układów i zaledwie jeden ze sposobów, w jaki można spersonalizować swoje wrażenia z jazdy i dostosować je do panujących warunków.
Typ silnika |
4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność |
689 cm³ |
Średnica x skok tłoka |
80,0 x 68,6 mm |
Stopień sprężania |
11,5 : 1 |
Moc maksymalna |
73,4 KM (54,0 kW) przy 9000 obr/min |
Limited power version |
47,6 KM (35,0 kW) przy 8000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
68,0 Nm przy 6500 obr/min |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Spalanie |
4,3 l/100 km |
Emisja CO2 |
N/A |
Układ zasilania |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Rama |
podwójna kołyska, Rama z rur stalowych |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
27º |
Wyprzedzenie |
105 mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec upside-down, Ø 43 mm |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahaczowe, Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
230 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
220 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm |
Opona przednia |
90/90 - 21 M/C 54 V |
Opona tylna |
150/70 R 18 M/C 70 V |
Długość całkowita |
2370 mm |
Szerokość całkowita |
935 mm |
Wysokość całkowita |
1.490 mm |
Wysokość siodełka |
910 mm |
Rozstaw kół |
1595 mm |
Minimalny prześwit |
255 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
210 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
16,0 l |
Pojemność zbiornika oleju |
3 l |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.