Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Motocykle » Supersport » R7 World GP 60th Anniversary
R7 World GP 60th Anniversary

R7 World GP 60th Anniversary

Stan produktu: Nowy

Cena: 46 700,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

R7 World GP 60th Anniversary

Kompaktowe rozmiary modelu R7 i wysoki moment obrotowy silnika wywołają uśmiech zadowolenia na twarzy każdego kierowcy. Z okazji 60-lecia startów w wyścigach Grand Prix Yamaha opracowała wyjątkowy model R7 World GP 60th Anniversary w kultowych biało-czerwonych barwach z grafiką „speed block”.


Legendarne zwycięskie barwy.

Historia udziału Yamahy w wyścigach Grand Prix sięga 1961 roku, kiedy to firma po raz pierwszy wystawiła swoje motocykle do startu w GP Francji, by ścigać się z najlepszymi. Wkrótce potem przyszło pierwsze zwycięstwo, a w 1964 roku Yamaha zdobyła pierwszy z wielu tytułów Mistrza Świata. Do dziś Yamaha zgromadziła na swoim koncie ponad 500 zwycięstw i do dziś z powodzeniem rywalizuje w WGP.

Każdy motocykl segmentu supersport z serii R zawdzięcza swoje istnienie motocyklom wyścigowym Yamahy. R7 World GP 60th Anniversary w legendarnym białym kolorze nadwozia z czerwoną grafiką „speed block” i specjalnym jubileuszowym emblematem, w połączeniu z czerwonym przednim błotnikiem, żółtym polem numerowym i złotymi kołami, oddaje hołd sześciu dekadom startów Yamahy w wyścigach GP — jej słynnym motocyklom wyścigowym i zawodnikom, bez których Yamaha nie byłaby tym, czym dzisiaj jest.


 

Szybki przegląd

  • Schemat kolorów World GP 60th Anniversary
  • Silnik CP2 686 cm³ o wysokim momencie obrotowym
  • Sportowy design wpisujący się w kod DNA serii R
  • Aerodynamiczna owiewka i przód z podwójnymi reflektorami
  • Sprzęgło A&S podnosi poziom kontroli
  • Lekka rama precyzyjnie zaprojektowana pod kątem sztywności podwozia
  • W pełni regulowany przedni widelec typu upside-down o średnicy goleni 41 mm
  • Regulowany tylny amortyzator mocowany systemem dźwigni
  • Radialne zaciski przedniego hamulca
  • Sportowa pozycja jazdy zapewnia optymalną zwinność
  • Lekkie, 10-ramienne obręcze kół
  • Opcjonalny system szybkiej zmiany biegów Quick Shift zapewnia płynne zmiany biegów na wyższe
 


Silnik

Typ silnika
2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, EURO5, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
Pojemność
689 cm³
Średnica x skok tłoka
80,0 x 68,6 mm
Stopień sprężania
11,5:1
Moc maksymalna
73,4 KM (54,0 kW) przy 8750 obr/min
Limited power version
47,6 KM (35,0 kW) przy 7750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
67,0 Nm (6,8 kg-m) przy 6500 obr/min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Wtrysk paliwa

 
Podwozie
Kąt wyprzedzania główki ramy
23°40'
Wyprzedzenie
90 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahacz, Wahaczowe
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny hamulec dwutarczowy, Ø298 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 245 mm
Opona przednia
120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opona tylna
180/55ZR17M/C (73W) bezdętkowa

Wymiary
Długość całkowita
2070 mm
Szerokość całkowita
705 mm
Wysokość całkowita
1160 mm
Wysokość siodełka
835 mm
Rozstaw kół
1395 mm
Minimalny prześwit
135 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
188 kg
Pojemność zbiornika paliwa
13,0 l
Pojemność zbiornika oleju
3,0 l

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu