wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Supersport » R1M
R1M

R1M

Stan produktu: Nowy

Cena: 134 000,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

R1M

R1M to najbardziej zaawansowany motocykl w produkcji seryjnej, jaki kiedykolwiek stworzyła Yamaha. Stworzony specjalnie z myślą o najwyższych osiągach na torze wyścigowym, motocykl jest wyposażony w rewolucyjną technologię sterowania elektronicznego, która pozwoli Ci przesunąć granice i odkryć swój prawdziwy potencjał.

Historia R. Twoja przyszłość.

Yamaha stworzyła wyścigowy motocykl R1M przy użyciu jednych z najbardziej wyrafinowanych technologii opracowanych na podstawie zwycięskiego motocykla M1 MotoGP. Najnowocześniejsze, wyczynowe zawieszenie Öhlins sterowane elektronicznie (ERS) z pneumatycznym widelcem przeciwkawitacyjnym NPX wydobywa najlepsze osiągi na każdym torze, a nadwozie z karbonu o niskiej powierzchni czołowej pomaga skrócić czasy pokonywania okrążeń.

Jego wyjątkowość i przełomowy charakter wynikają jednak z zaawansowanych technologicznie funkcji, w tym sterowania hamulcami, zarządzania hamulcem silnikowymi i kontroli uruchamiania – a także z jednostki sterującej komunikacją do rejestrowania danych i bezprzewodowego dostrajania silnika. R1M, dostępny w odnowionym, karbonowo-czarnym kolorze Icon Performance z niebieskimi akcentami i felgami, to najlepszy model serii R, zapewniający najbardziej kompletny pakiet wyścigowy.



Szybki przegląd

  • Owiewki z włókna węglowego w stylu M1
  • Wyczynowe zawieszenie Öhlins sterowane elektronicznie (ERS)
  • Pneumatyczne widelce przeciwkawitacyjne Öhlins NPX
  • Lekka sekcja tylna z włókna węglowego
  • Grawerowany numer produkcyjny
  • System kontroli hamowania (BC)
  • System hamowania silnikiem (EBM)
  • silnik o pojemności 998 cm3 z krzyżowym wałem korbowym
  • Przepustnica ride-by-wire APSG
  • Układ sterowania startem (LCS)
  • Opony Bridgestone Battlax RS11 — szerokość 190 z tyłu
  • Specjalny moduł CCU umożliwia bezprzewodowy tuning
  • 6-osiowy moduł bezwładnościowy (IMU)
  • Zaawansowane elektroniczne funkcje sterujące

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, EURO5, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
Pojemność
998 cm³
Średnica x skok tłoka
79,0 × 50,9 mm
Stopień sprężania
13,0 : 1
Moc maksymalna
200,0 KM (147,1 kW) przy 13 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
7,2 l/100 km
Emisja CO2
168 g/km
Układ zasilania
Układ elektronicznego wtrysku paliwa
 

Podwozie

Rama
Aluminiowa, Deltabox, Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
24º
Wyprzedzenie
102 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahaczowe, Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
120 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowe, Ø 320 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia
120/70 ZR17M/C (58W), bezdętkowa
Opona tylna
200/55 ZR17M/C (78W), bezdętkowa

 

Wymiary

Długość całkowita
2 055 mm
Szerokość całkowita
690 mm
Wysokość całkowita
1 165 mm
Wysokość siodełka
860 mm
Rozstaw kół
1 405 mm
Minimalny prześwit
130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
202 kg
Pojemność zbiornika paliwa
17 l
Pojemność zbiornika oleju
4,9 l

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu