To najbardziej zaawansowany motocykl w produkcji seryjnej, dla motocyklistów, którzy są na samym szczycie stawki. Wyposażony w legendarny silnik crossplane o pojemności 998 cm3 i lekką aluminiową ramę Deltabox, R1M jest najlepszym wyborem na tor wyścigowy. A dzięki elektronice nowej generacji, ten bezkompromisowy motocykl pozwoli Ci odkryć swój prawdziwy potencjał na torze wyścigowym
Yamaha stworzyła wyścigowy motocykl R1M przy użyciu jednych z najbardziej wyrafinowanych technologii opracowanych na podstawie zwycięskiego motocykla M1 MotoGP. Najnowocześniejsze, wyczynowe zawieszenie Öhlins sterowane elektronicznie (ERS) z pneumatycznym widelcem przeciwkawitacyjnym NPX wydobywa najlepsze osiągi na każdym torze, a nadwozie z karbonu o niskiej powierzchni czołowej pomaga skrócić czasy pokonywania okrążeń.
Jego wyjątkowość i przełomowy charakter wynikają jednak z zaawansowanych technologicznie funkcji, w tym sterowania hamulcami, zarządzania hamulcem silnikowymi i kontroli uruchamiania – a także z jednostki sterującej komunikacją do rejestrowania danych i bezprzewodowego dostrajania silnika. Wyposażony w czarne felgi, karbonowe panele nadwozia, czarno-srebrny zbiornik i najnowsze akcenty graficzne, R1M to najlepszy model z serii R, zapewniający najbardziej kompletny pakiet wyścigowy.
Typ silnika |
4-suwowy, Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność |
998 cm³ |
Średnica x skok tłoka |
79,0 × 50,9 mm |
Stopień sprężania |
13,0 : 1 |
Moc maksymalna |
200,0 KM (147,1 kW) przy 13 500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Spalanie |
6,8 l/100 km |
Emisja CO2 |
159 g/km |
Układ zasilania |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Rama |
Aluminiowa, Deltabox, Diamond |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
24º |
Wyprzedzenie |
102 mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec teleskopowy |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahaczowe, Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
120 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
120 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny, dwutarczowe, Ø 320 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 220 mm |
Opona przednia |
120/70 ZR17M/C (58W), bezdętkowa |
Opona tylna |
200/55 ZR17M/C (78W), bezdętkowa |
Długość całkowita |
2 055 mm |
Szerokość całkowita |
690 mm |
Wysokość całkowita |
1 165 mm |
Wysokość siodełka |
860 mm |
Rozstaw kół |
1 405 mm |
Minimalny prześwit |
130 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
202 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
17,0 l |
Pojemność zbiornika oleju |
4,9 l |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.