Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
R1M

R1M

Stan produktu: Nowy

Cena: 126 000,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

R1M


To najbardziej zaawansowany motocykl w produkcji seryjnej, dla motocyklistów, którzy są na samym szczycie stawki. Wyposażony w legendarny silnik crossplane o pojemności 998 cm3 i lekką aluminiową ramę Deltabox, R1M jest najlepszym wyborem na tor wyścigowy. A dzięki elektronice nowej generacji, ten bezkompromisowy motocykl pozwoli Ci odkryć swój prawdziwy potencjał na torze wyścigowym
 

HISTORIA R. TWOJA PRZYSZŁOŚĆ.

Yamaha stworzyła wyścigowy motocykl R1M przy użyciu jednych z najbardziej wyrafinowanych technologii opracowanych na podstawie zwycięskiego motocykla M1 MotoGP. Najnowocześniejsze, wyczynowe zawieszenie Öhlins sterowane elektronicznie (ERS) z pneumatycznym widelcem przeciwkawitacyjnym NPX wydobywa najlepsze osiągi na każdym torze, a nadwozie z karbonu o niskiej powierzchni czołowej pomaga skrócić czasy pokonywania okrążeń.

Jego wyjątkowość i przełomowy charakter wynikają jednak z zaawansowanych technologicznie funkcji, w tym sterowania hamulcami, zarządzania hamulcem silnikowymi i kontroli uruchamiania – a także z jednostki sterującej komunikacją do rejestrowania danych i bezprzewodowego dostrajania silnika. Wyposażony w czarne felgi, karbonowe panele nadwozia, czarno-srebrny zbiornik i najnowsze akcenty graficzne, R1M to najlepszy model z serii R, zapewniający najbardziej kompletny pakiet wyścigowy.

Silnik

Typ silnika

4-suwowy, Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy

Pojemność

998 cm³

Średnica x skok tłoka

79,0 × 50,9 mm

Stopień sprężania

13,0 : 1

Moc maksymalna

200,0 KM (147,1 kW) przy 13 500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy

113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

TCI

Układ rozrusznika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy

Łańcuch

Spalanie

6,8 l/100 km

Emisja CO2

159 g/km

Układ zasilania

Układ elektronicznego wtrysku paliwa
 

Podwozie

Rama

Aluminiowa, Deltabox, Diamond

Kąt wyprzedzania główki ramy

24º

Wyprzedzenie

102 mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Układ tylnego zawieszenia

Wahaczowe, Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

120 mm

Skok tylnego zawieszenia

120 mm

Hamulec przedni

Hydrauliczny, dwutarczowe, Ø 320 mm

Hamulec tylny

Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 220 mm

Opona przednia

120/70 ZR17M/C (58W), bezdętkowa

Opona tylna

200/55 ZR17M/C (78W), bezdętkowa

 

Wymiary

Długość całkowita

2 055 mm

Szerokość całkowita

690 mm

Wysokość całkowita

1 165 mm

Wysokość siodełka

860 mm

Rozstaw kół

1 405 mm

Minimalny prześwit

130 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

202 kg

Pojemność zbiornika paliwa

17,0 l

Pojemność zbiornika oleju

4,9 l

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu