R125 to najlepszy lekki motocykl z segmentu Supersport z najlepszą w klasie specyfikacją, a jego silnik oraz podwozie bazują na technologiach zaczerpniętych z wyścigów. Nowe elementy graficzne oraz kolorystyka Icon Blue nowej generacji, nawiązujące do większych modeli z serii R, nadają temu lekkiemu sportowemu motocyklowi o pojemności 125 cm3 poważnego wyglądu.
Rama Deltabox o wyścigowej geometrii została uzupełniona widelcem upside-down KYB z goleniami o śr. 41 mm oraz mocowanym systemem dźwigni centralnym amortyzatorem - wszystko to w celu zapewnienia super poręcznego prowadzenia. Konfiguracja podnóżki/kanapa/kierownica zapewnia sportową pozycję zapewniającą optymalną kontrolę – a nowy 5-calowy ekran TFT z możliwością sparowania ze smartfonem przez Bluetooth® zapewnia motocykliście dostęp do wszystkich informacji oraz pozostanie w kontakcie z bliskimi.
Uzyskanie optymalnych osiągów, i to w całym zakresie obrotów, zapewnia temu 4-suwowemu silnikowi o pojemności 125 cm3 opracowana przez Yamahę technologia zmiennych faz rozrządu (VVA) i zmodyfikowany układ wydechowy, a system kontroli trakcji i sprzęgło A&S z funkcją docisku, zwiększają kontrolę zarówno podczas przyspieszania, jak i zwalniania. Dzięki wykończeniu premium, dostępnemu w wersji Icon Blue nowej generacji oraz Tech Black z nowymi elementami graficznymi, R125 ma wszystko, czego potrzebujesz, żeby wkroczyć do świata serii R.
Typ silnika |
4-suwowy, Chłodzony cieczą, SOHC, 4-zaworowy |
Pojemność |
125cm3 |
Średnica x skok tłoka |
52,0 mm x 58,7 mm |
Stopień sprężania |
11.2 : 1 |
Moc maksymalna |
11,0kW (15.0 KM) @ 10.000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy |
11,5Nm (1,16kg-m) @ 8.000 obr./min |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI (cyfrowy) |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Spalanie |
2,1 l/100km |
Emisja CO2 |
47 g/km |
Układ zasilania |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Rama |
Stalowa, Deltabox |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
26º |
Wyprzedzenie |
95mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø41mm |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
130 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
110 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø292 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø220 mm |
Opona przednia |
100/80-17 M/C |
Opona tylna |
140/70-17 M/C |
Długość całkowita |
1.990 mm |
Szerokość całkowita |
715 mm |
Wysokość całkowita |
1.145 mm |
Wysokość siodełka |
820 mm |
Rozstaw kół |
1.325 mm |
Minimalny prześwit |
160 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
144 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
11,0 litrów |
Pojemność zbiornika oleju |
1,15 litrów |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.