Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
R125 ABS 2025R125 ABS 2025
R125 ABS 2025
R125 ABS 2025

R125 ABS 2025

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

R125 to najlepszy lekki motocykl z segmentu Supersport z najlepszą w klasie specyfikacją, a jego silnik oraz podwozie bazują na technologiach zaczerpniętych z wyścigów. Nowe elementy graficzne oraz kolorystyka Icon Blue nowej generacji, nawiązujące do większych modeli z serii R, nadają temu lekkiemu sportowemu motocyklowi o pojemności 125 cm3 poważnego wyglądu.

Punkt wejścia do świata serii R

Rama Deltabox o wyścigowej geometrii została uzupełniona widelcem upside-down KYB z goleniami o śr. 41 mm oraz mocowanym systemem dźwigni centralnym amortyzatorem - wszystko to w celu zapewnienia super poręcznego prowadzenia. Konfiguracja podnóżki/kanapa/kierownica zapewnia sportową pozycję zapewniającą optymalną kontrolę – a nowy 5-calowy ekran TFT z możliwością sparowania ze smartfonem przez Bluetooth® zapewnia motocykliście dostęp do wszystkich informacji oraz pozostanie w kontakcie z bliskimi.

Uzyskanie optymalnych osiągów, i to w całym zakresie obrotów, zapewnia temu 4-suwowemu silnikowi o pojemności 125 cm3 opracowana przez Yamahę technologia zmiennych faz rozrządu (VVA) i zmodyfikowany układ wydechowy, a system kontroli trakcji i sprzęgło A&S z funkcją docisku, zwiększają kontrolę zarówno podczas przyspieszania, jak i zwalniania. Dzięki wykończeniu premium, dostępnemu w wersji Icon Blue nowej generacji oraz Tech Black z nowymi elementami graficznymi, R125 ma wszystko, czego potrzebujesz, żeby wkroczyć do świata serii R.

 

Silnik

Typ silnika

4-suwowy, Chłodzony cieczą, SOHC, 4-zaworowy

Pojemność

125cm3

Średnica x skok tłoka

52,0 mm x 58,7 mm

Stopień sprężania

11.2 : 1

Moc maksymalna

11,0kW (15.0 KM) @ 10.000 obr./min

Maksymalny moment obrotowy

11,5Nm (1,16kg-m) @ 8.000 obr./min

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

TCI (cyfrowy)

Układ rozrusznika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy

Łańcuch

Spalanie

2,1 l/100km

Emisja CO2

47 g/km

Układ zasilania

Układ elektronicznego wtrysku paliwa


Podwozie

Rama

Stalowa, Deltabox

Kąt wyprzedzania główki ramy

26º

Wyprzedzenie

95mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø41mm

Układ tylnego zawieszenia

Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

130 mm

Skok tylnego zawieszenia

110 mm

Hamulec przedni

Hydrauliczny jednotarczowy, Ø292 mm

Hamulec tylny

Hydrauliczny jednotarczowy, Ø220 mm

Opona przednia

100/80-17 M/C

Opona tylna

140/70-17 M/C

Wymiary

Długość całkowita

1.990 mm

Szerokość całkowita

715 mm

Wysokość całkowita

1.145 mm

Wysokość siodełka

820 mm

Rozstaw kół

1.325 mm

Minimalny prześwit

160 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

144 kg

Pojemność zbiornika paliwa

11,0 litrów

Pojemność zbiornika oleju

1,15 litrów

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu