wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Supersport » R1 World GP 60th Anniversary
R1 World GP 60th Anniversary

R1 World GP 60th Anniversary

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

R1 World GP 60th Anniversary

Wyposażony w najnowocześniejszą technologię zaczerpniętą ze zwycięskiego modelu Yamaha M1 MotoGP®, R1 jest najlepszym motocyklem wyścigowym w segmencie supersport. Z okazji 60-lecia udziału w wyścigach Grand Prix powstał wyjątkowy model R1 World GP 60th Anniversary. Wykończony w historycznych barwach wyścigowych, jest hołdem złożonym najbardziej kultowym maszynom Yamahy i z pewnością stanie się modelem kolekcjonerskim dla tych, którym nie jest obce to wyjątkowe dziedzictwo.

Zwycięskie barwy, wyścigowe dziedzictwo.

Yamaha po raz pierwszy stanęła do międzynarodowego wyścigu podczas GP Francji w maju 1961 roku, a pierwsze zwycięstwo w wyścigu odniosła w roku 1963. Od tego czasu fabryczne motocykle wyścigowe Yamahy wygrywały w ponad 500 wyścigach Grand Prix. Yamaha świętuje 60 lat zaangażowania w wyścigi na najwyższym poziomie specjalnym malowaniem World GP 60th Anniversary swojego jubileuszowego motocykla.

R1 World GP 60th Anniversary wyróżnia się kultową czerwoną grafiką „speed block” i białą owiewką — w połączeniu jubileuszowym emblematem, żółtą płytą numerową z przodu i złotymi felgami — inspirowanymi oryginalnymi fabrycznymi motocyklami wyścigowymi Yamahy, na których zwyciężali legendarni zawodnicy, tacy jak Read, Saarinen, Agostini i Roberts, będący nierozerwalną częścią historii Yamahy. Kupując model R1 World GP 60th Anniversary, możesz stać się częścią tego wyjątkowego jubileuszu.



Szybki przegląd

  • Schemat kolorów World GP 60th Anniversary
  • Opływowe nadwozie w stylu M1
  • Wysokowydajny silnik zgodny z normą EURO 5 o pojemności 998 cm³
  • Przedni widelec KYB Ø43 mm
  • System kontroli hamowania (BC)
  • System hamowania silnikiem (EBM)
  • Agresywny przód ze światłami LED
  • Przepustnica ride-by-wire APSG
  • Układ sterowania startem (LCS)
  • Klocki hamulcowe wytrzymujące większe tarcie
  • Opony Bridgestone Battlax RS11 — szerokość 190 z tyłu
  • Wysokiej jakości wykonanie

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, EURO5, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
Pojemność
998 cm³
Średnica x skok tłoka
79,0 × 50,9 mm
Stopień sprężania
13,0 : 1
Moc maksymalna
200,0 KM (147,1 kW) przy 13 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
7,2 l/100 km
Emisja CO2
168 g/km
Układ zasilania
Układ elektronicznego wtrysku paliwa

Podwozie

Rama
Aluminiowa, Deltabox, Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
24º
Wyprzedzenie
102 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahaczowe, Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
120 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowe, Ø 320 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia
120/70 ZR17M/C (58W), bezdętkowa
Opona tylna
190/55 ZR17M/C (75W), bezdętkowa
 

Wymiary

Długość całkowita
2055 mm
Szerokość całkowita
690 mm
Wysokość całkowita
1165 mm
Wysokość siodełka
855 mm
Rozstaw kół
1405 mm
Minimalny prześwit
130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
201 kg
Pojemność zbiornika paliwa
17 l
Pojemność zbiornika oleju
4,9 l
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu