Yamaha R1 to absolutny szczyt maszyn wyścigowych w klasie Superbike. Liczne zwycięstwa w serii WorldSBK® i wielu mistrzostwach krajowych na całym świecie mówią same za siebie. Do salonów trafia właśnie R1 GYTR, którą można ruszać na tor praktycznie od razu po zakupie albo wzbogacić ją o różnorodne, opcjonalne podzespoły GYTR®, przy których doborze i montażu cennych wskazówek udzielą specjaliści znający się na wyścigach.
Model R1 GYTR wyposażono w fenomenalny 4-cylindrowy silnik CP4 o pojemności 998 cm3 z krzyżowym wałem korbowym, który wywodzi się bezpośrednio z wyścigowego motocykla M1 wygrywającego serię MotoGP. Maszynę można kupić wyłącznie w salonach GYTR PRO. Asymetryczna kolejność zapłonu powoduje liniowe rozwijanie momentu obrotowego, co się przekłada na znakomite osiągi i lepszą przyczepność tylnego koła. Owe cechy w połączeniu z zaawansowaną programowalną jednostką sterującą ECU GYTR pozwalają jeszcze skuteczniej walczyć o pierwsze miejsce na mecie.
Nowa R1 GYTR została opracowana przy wsparciu profesjonalnych wyścigowych mechaników Yamahy. W efekcie powstał autentyczny wyścigowy superbike dopuszczony wyłącznie do jazdy po torze, którym można się ścigać od razu po wyjechaniu z salonu GYTR PRO. Wyposażono ją w przemyślany zestaw akcesoriów niezbędnych na torze oraz szereg podzespołów zwiększających możliwości wyścigowe. To maszyna, którą można wjechać na wyższy poziom ścigania.
Typ silnika |
4-suwowy, Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność |
998 cm³ |
Średnica x skok tłoka |
79,0 x 50,9 mm |
Stopień sprężania |
13,0 : 1 |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy |
Łańcuch |
Układ zasilania |
Wtrysk paliwa |
Rama |
Aluminiowa, Deltabox, Diamond |
Kąt wyprzedzania główki ramy |
24°00 |
Wyprzedzenie |
102 mm |
Układ przedniego zawieszenia |
Widelec teleskopowy |
Układ tylnego zawieszenia |
Wahaczowe, Wahacz |
Skok przedniego zawieszenia |
120 mm |
Skok tylnego zawieszenia |
120 mm |
Hamulec przedni |
Hydrauliczny, dwie tarcze Ø320 mm |
Hamulec tylny |
Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą Ø220 mm |
Opona przednia |
120/70 ZR17 M/C (58W) bezdętkowa |
Opona tylna |
190/55 ZR17 M/C (75W) bezdętkowa |
Długość całkowita |
2055 mm |
Szerokość całkowita |
690 mm |
Wysokość całkowita |
1165 mm |
Wysokość siodełka |
855 mm |
Rozstaw kół |
1405 mm |
Minimalny prześwit |
130 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) |
201 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
17,0 l |
Pojemność zbiornika oleju |
4,9 l |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.